Tema: Re: ar mokesciai yra privalomi?
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-03-04 20:15:43
tai kad pats nepateikei siandien nei vieno argumento apie mokescius
gyvenant vienkiemyje. Dex isgelbejo, pasake vieninteli mokesti, kuris
nera nei vienas is tavo isvardintu.
tau apie argumentus ir diskutavima tylet. o tavo liberalioj saly tai ka
noriu ta ir darau tada, kalbu neargumentuotai, izeidineju ar dar ka rasau.