Tema: Re: ar mokesciai yra privalomi?
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-03-04 19:52:40
dar karta - tai uz ka tu moki, jei niekuo nesinaudoji? ar rimtai uz
vandeni is savo kiemo sulinio muito mokesti skaiciuoja? akciza uz
laikomas kiaules skaiciuoja? pajamu mokesti nuo iskeptos duonos kepalu
nulupa? pvm uz ismelzto pieno kieki liepia susimoket?
jei eini i parduotuve ir perki kazka is kazko, kuris dalyvauja sistemoje
ir moka mokescius, o kartu ir pats moki PVM, tai jau dalyvauji sistemoje
ir sutinki uz tai moketi