Tema: Re: ar mokesciai yra privalomi?
Autorius: Doc
Data: 2009-03-06 19:20:57
"Johnas" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:gorjdi$61q$1@trimpas.omnitel.net...
> Kertinis žodis - SAVO.:)
>
> Ką tik gyvai padiskutavau apie tai su vienu anarchistu/atsiskyrėliu. Pas jį argumentai aišku ant juoko - "tik pabandykit mane apmokęstint, tvoras užsitversiu, ginsiuosi jėga nuo jūsų prievartos, etc."
>
> Tačiau apie kertinį žodį "nuosavybė" - aš tai paaiškinčiau tokiu būdu. Nuosavybė - tai kaip apie tą obuolį. Visi kiti aplinkiniai privalo gerbti tavo kažkokią mistinę nuosavybės teisę, kad tu ja realiai galėtum pasinaudoti. Tu negali susikurti sau kažkokios teisės be pareigų kitiems Teisių ir pareigų vienovė.

Norint turėti teisę į savo nuosavybę, reikia vykdyti pareigą nepažeidinėti kitų žmonių analogiškos teisės į jų nuosavybę. Jei tu pripažįsti mano teisę į mano nuosavybę (neatiminėji mano obuolio, kepurės, žemės, etc.), aš pripažįstu tavo teisę į tavo nuosavybę (neatiminėju tavo obuolio, kepurės, žemės, etc.).

> Taigi, LR valdžia įtvirtina nuosavybę tik SĄLYGINĘ. T.y., tavo nuosavybės dokumentas reiškia tai, kad viski kiti LR gyventojai savanoriškai suvaržo save, ir į tą sklypą neis nei šikti, nei savo namo statyti, nei tavo bulvių vogti. O tie, kas nepaklūsta šiam suvaržymui, tai susilauks iš likusių bausmės už tai, kad negerbė tavo nuosavybės teisės (t.y., nevykdė pareigos susilaikyti) .

LR valdžia negali įtvirtinti nieko, kadangi jai nepriklauso nei mano žemė, nei aš. Nepažeidinėti vienas kito teisės į nuosavybę susitaria konkretūs žmonės. Tie, kurie pripažįsta kitų žmonių teisę į nuosavybę, turi teisę į savo nuosavybę. Tie, kurie kitų žmonių teisės į nuosavybę nepripažįsta, teisės į nuosavybę neturi.

> Tačiau, visokiems tokiems bajeriukams ir yra tas žemės mokestis. Tu sutartimi pats tą mokestį sau užsikrauni. Pirkdamas (privatizuodamas) sklypą tu sutinki, kad sklypas priklauso LR valstybės teritorijai, ir pagal jos įstatymus tu pastoviai dar mokėsi babkes mums. O mes, savo ruožtu, GERBSIME tavo įsivaizduojamą teisę, ginsime ją nuo savo vidaus kitaminčių, ir nuo kitų valstybių.

Aš perku nuosavybę ne iš LR valdžios, o iš konkretaus žmogaus. Nepaisant to, LR valdžia nepripažįsta kitų žmonių teisės į jų nuosavybę (ją atiminėja jėga), todėl pati teisės į nuosavybę turėti negali iš principo. Ji tik gali jėga atimti iš kitų pačią nuosavybę ir ją valdyti ją tol, kol sugeba apginti.

> Su kitomis valstybėmis gi ypač žiauru. Vat teoriškai, jei tavo sklypas būtų tik absoliučiai tavo vieno, ir jis būtų tarp Rusijos ir Lietuvos. Ir būtų suverenus, nepriklausytų Lietuvai. Ir tavo sklype rastum naftos, ir Rusija apie tai suuostų. Kaip galvoji, kiek laiko išliktum suverenus nepriklausomas respublikius? Ateitų agresorius, ir paimtų tave. O ką mes? Mes gi negalim tavęs ginti, neturime pareigos (nes tu mums nemokėjai žemės mokesčio).

Tai, kad agresyvūs žmonės pažeidinėja kitų žmonių teises, niekaip neįrodo nei visuomeninės sutarties egzistavimo, nei valdžios būtinumo/gerumo.

> Ok, tarkime tu susitari tiek su LR, tiek su Rusija, kad jie nesikėsins į tave. Bet tai yra dar 190+ valstybių, kurios netyčia gali atvaryti ir tave primušti ir atimti sklypelį. Na, ir t.t. ir pan.

Ir ką? Negi tai yra pateisinama priežastis mane reketuoti?  Tu dabar bandai bandai pateisinti vienų banditų reketą argumentuodamas, kad kiti banditai gali mane reketuoti taip pat. Makes no sense. Jei jau man atrodytų, kad yra navaro duoti pinigų kažkokiai apsaugos organizacijai idant apsisaugoti nuo banditų, aš juos duočiau laisva valia. Jei ta apsaugos organizacija su manimi susidoroja vien dėl to, kad aš jai pinigų neduodu nenorėdamas pirkti jos apsaugos, tai ji yra ne apsaugos organizacija, o reketininkai.

Be to tu bandai pateisinti tik mokestį už apsaugą, tačiau kaip suprantu neturi jokio pateisinimo mokesčiams už kitas paslaugas, už kurių nepirkimą iš valdžios taip pat gresia fizinis susidorojimas.

--
Doc