Tema: Re: ar mokesciai yra privalomi?
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-03-04 20:19:12
sakykim taip - gyveni valstybes teritorijoj, kuri saugo savo teritorija.
  tavo teritorija irgi saugoma, todel uz tai ir reikia siek tiek
susimoketi. jei sugalvos priesai pulti, tai armija, kuri saugo siena,
neves kareiviu iki tavo zemes - va sakys, sitie nesusimokejo, tai juos
leidziam pult

beje, jei realiai, tai moki ta procenta nuo vertes, ne nuo kainos, o
kainos daznai gerokai mazesnes buna. pamenu pries du metus 4 arai kauno
senamiestyje valstybes buvo nustatyti keliasdesim tukstanciu, kai tuo
metu uz ara 10 kartu daugiau prase. ir mokesti nuo to eme.