Tema: Re: ar mokesciai yra privalomi?
Autorius: Tomas
Data: 2009-03-04 20:53:05
Ash nesu nusistates priesh visus mokescius apskritai. Bet nekurie kelia
labai daug abejoniu. Kad ir tas turto - kad sukaupt leshas tam, kad isigyt
ta turta, turejau eile metu dirbti vien tik mokesciams, kurie skirti tavo
ishvardintoms strukturoms finansuoti. Tai ar ne laikas toms strukturoms
dorai dabar atidirbti man, vietoj to, kad uzhgruzint dar mokesciu...? Na
isivaizduok: esu pensininkas, visa gyvenima ares valdishkam darbe, per visa
gyvenima sukaupes kazhkiek tai ir nusipirkes 10ha zhemes, kurioje auginu sau
bulbes. Arba nama prabangioj vietoj. Kodel turiu moketi dar uzh tai, kuo esu
nusikaltes..? Ir ish kokiu leshu moket, jei gaunu kokia nors ten bazine
pensija..?