Tema: Re: ar mokesciai yra privalomi?
Autorius: ig
Data: 2009-03-05 13:03:15
Na kazkaip neirodo man kad zmones patys nesamoningi todel uz juos reikia
atimineti. Kalbu butent apie pensija. Jei as pats/darbdavys moketume kas
menesi pvz 1000 ne sodrai, o i paprasta banko saskaita, tai po 20metu
tureciau 240000 saskaitoj. Nuo tos sumos gautusi 1000 per menesi pensijos uz
5% metiniu palukanu. O dar pacia suma galima suvalgyt... Ir galeciau
nelaukti nurodyto pensijinio amziaus, jei greiciau sukaupciau reikiama suma
ir naudotis tais pinigais kada noriu kaip noriu, o sukauptus pinigus
paveldetu palikuonys. O i sodra tai kaip i sikna tie pinigai...
..