Tema: Re: ar mokesciai yra privalomi?
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-03-04 20:43:12
realiai, tai tokiu, kurie atsides pensijai, gydymo islaidoms ir
panasiems dalykams bus minimaliai mazai, o dauguma to nedarys, nes
galvos kad man va dabar nereik, o veliau tai jau as kaip nors.
beje toks i panasia tema pavyzdys:
situacija - laisva rinka, kapitalizmas, valdzia nesikisa.
gatvese nera apsvietimo - valdzia uz tai mokescio nerenka ir jai nerupi.
galetume visi susitart, kad perkam gatves apsvietima is firmos. taciau
visi po viena pasirasysim sutarti, po kiek laiko vienas suzinos kad
kitas nemoka, tada nemokes ir antras ir trecias, galu gale po menesio ar
dvieju gatviu apsvietimo nebus. bijodami tokios situacijos, kazi ar
atsiras, kas statys zibintus is savo lesu. nores surinkti pinigus is
anksto ilgam laikui, bet niekas taip moketi nenores.
kita situacija - gresia globalinis atsilimas, pilna fabriku, tersianciu
gamta. visi susitariam nepirkti nieko is tersianciu gamta fabriku. bet
pas juos daug pigiau, nei pirkti is netersiancio gamtos fabriko. visi
tyliai po viena ir toliau pirks is ten kur pigiau, is to tersiancio
gamta fabriko.
galim visi susitart kad darysim taip ar anaip, taciau vistiek dauguma
darys taip kaip jiems naudingiau asmeniskai, o ne kaip atrodo visiem per
ilga laikotarpi kartu bus geriau.