Tema: Re: ar mokesciai yra privalomi?
Autorius: Dex
Data: 2009-03-08 13:51:35
o kam kiekvienam naujagimiui po sklypa? Jei jau zmogus gime, tai gime is
dvieju zmoniu, reiskias, jie jau turetu tureti 2 sklypus. Tevai kazkada
mirs, reiskia gaus palikima. ARba galetu gauti nauja, su salyga, kad
tevu zeme butu grazinta valstybei :)

Lietuvos plotas yra ~65000 kv. km, kas yra vienam zmogui apie 200 aru.
Tai net jei kievienam padalinus po 10 aru, kas yra visai pakankamai
pasistatyti nama ir gyventi, dar liktu 95% laisvos.