Tema: Re: Ar gali buti kulturos ministru?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-04-27 22:35:43
IMHO cia vienas ish pavyzdziu, kur politikas, o kur politiko karikatura.
Vienoj pusej turime - Paksius, Zuokulas,Brazius, Ziurkenas, Grybas, Ozys,
etc. Kitoje - Baukute, Donalda, Antanas, Valinksas irgi labiau prie ju.
Patinka ar nepatinka mums pirma grupe, taciau ju oponentai yra priversti
kaip argumenta gincuos jiems priskirt zeminancias pravardes, kad jos net
prigyja ir pasidaro visiems zinomos. O vat antros grupes jau tikrieji vardai
yra kaip pajuokos objektas. Bent jau man - tai didelis skirtumas.