Tema: Ats.: Ar gali buti kulturos ministru?
Autorius: Blynas
Data: 2010-04-27 12:20:05
Skirti į ministro pareigas asmenį, kuris, prezidentės manymu, neturės žmonių
palaikymo nėra tas pats, kas nušalinti už tai, kad apklausoj reitingas
nukrito - paskiriant ministrus jie gal dar turėjo pasitikėjimą. Prezidentė
turi savų argumentų kandidatams parinkti, kas yra normalu (kaip minėjau, ne
viskas telpa į CV). Taip pat nepriklausomai nuo koalicijos sutarties,
prezidentė turi teisę nepritarti vienų ar kitų asmenų kandidatūroms į
ministrus ar kitus svarbius postus. Ir nemanau, kad kiekvieną kartą ji
privalo viešai pasakyti tikrąją nepritarimo priežastį (juk puikiai žinome,
kad yra tokios frazės kaip "įtariama, kad užsiima neįstatymiška veikla",
"neturi reikalingų kompetencijų", "yra veikiamas kažkokių struktūrų" - t.y.
frazės, kurių viešai niekas nesako be rimto pagrindo).

Visa tai ir dar daugiau turi išmanyti bet kuris seimo narys. O tokių
komentarų laidymas viešai, tai čia jau žemiau kritikos. Jau nekalbant apie
tai, kad aš iš principo nekenčiu žmonių, kurie savo apatinius viešai
demonstruoja, t.y. vietoj to, kad prieiti ramaus ir civilizuoto susitarimo
ar susitaikymo su galiojančia tvarka, Valinskas leidžia emocijoms ir/ar
arogancijai imti viršų. Toks nesivaldantis žmogus išvis negali atstovauti
kieno nors interesų, nes kelia vėją tuščioj vietoj dėl savo ambicijų.