Tema: Re: Ar gali būti kultūros ministru?
Autorius: Gintas
Data: 2010-04-27 14:22:42
na, zodzio reiksme visiems aiski. Kam neaiski-gali zvilgterti i Lietuviu kalbos aiskinamaji zodyna. Kiek Lietuvos si zodzi supranta taip, kaip tu-tu MANAI. Ir , galbut, klaidingai.  Del susidarusiu steretotipo tavo galvoje-tavo problema. Gal kazkada bezliumdamas buvai pavadintas boba ir tai giliai isireze i tavo atminti?  Juk "pieno linijos operatore"  skamba pagarbiau, nei "melzeja"  Sutinki? Tai ka dabar? Zodi "melzeja" irasykim  i niekinanciu ir nevartotinu zodziu sarasa?  TAIP?