Tema: Ats.: Ar gali būti kultūros ministru?
Autorius: Blynas
Data: 2010-04-27 14:00:25
Tarmiškos kalbos vartojimas čia ne prie ko, nevelk. Valinskas nežemaičiuoja.
Jei pasakius "boba" visiems galvoje vienas (ar panašus) vaizdas, tai jau yra
stereotipas. Ir Valinskas vartodamas tą žodį turėjo suprasti, kad Gintas yra
vienas iš nedaugelio (jei ne vienintelis), o visa Lietuva supras pagal
stereotipą. Kaip, ko gero, ir jis pats.