Tema: Re: Ar gali buti kulturos ministru?
Autorius: -o-o-
Data: 2010-04-27 10:09:12
ji pasake, kad sitas kandidatas neturi zmoniu palaikymo, o tai jau yra labai
labai subjektyvu, jei jau vertinant tuos rinkos tyrimus. Cia galima pasakyt
kas uzsake tuos tyrimus, taip juos ir padare, del to gal nesigincijam? Tai
ziurim toliau - dabar tas naujas busimas ministras, as net neabejoju, irgi
netures zmoniu palaikymo, ir greiciausiai ne del to, kad jis blogas, o del
to, kad jo niekas nezino, tai kaip tada - vistiek skirs, jei DALIAI patiks?
Nu kas cia dedasi tada? Patinka - nepatinka? Kur parasyta, kad kandidatams i
ministrus yra butinas ar privalomas zmoniu palaikymas? Durdomas, Kubiliaus
zemiausi reitingai siai dienai - tai tegul atstatydina, kaip praradusi
pasitikejima. Yra koalicija, ji ir skiria, siuo atveju dalia siek tiek
nuvaziavo nuo diplomatijos - reikejo kazkaip kitaip atsakyt diplomatiskai.
Aisku ne man mokyt - bet tarkim, kad ir Valinskas negali buti ministru, nes
yra jo negeras sleifas su nusikalteliu pasauliu, del ko ir buvo
atstatydintas is seimo pirmininku - ir tai butu lux ir visiems suprantama, o
dabar kai pasake, kad nera pasitikejimo - tai cia daugumai ministru tas
galioja, o gal ir visiems.