Tema: Re: Ar gali būti kultūros ministru?
Autorius: Gintas
Data: 2010-04-27 11:08:39
na, tai ir pasakyk man, durnam, kriterijus, pagal kuriuos galima spresti, kada tinka vartot zodi "boba" ir kada "moteriske" Zinosim kriterijus- bus lengva nuspresti i kuria kategorija papuola jos Ekselencija.  Yra kokia apibudinta riba ar cia pradesi apie savo vaikysteje iskiepytas tiesas pasakot?  Ka lietuviu literaturos klasike Zemaite pasakytu? Ar paciam apskritai lietuviu kalba neizeidzianti? Buvo laikai, kai ponas i pona turejo kreiptis lenkiskai, kad anas neisizeistu del isgirstos prascioku lietuviu kalbos.

P.S Valinsko NETEISINU, galejo kaip politikas nuo skaudzios tiesos ir susilaikyt.