Tema: Re: Ar gali buti kulturos ministru?
Autorius: -o-o-
Data: 2010-04-27 13:06:39
Nu bet ji pasake vis delto priezasti - skirtumas yra? Butu nesakius - ir tai
jau geriau, o dabar ivardijos ir ta priezastis, mano nuomone, subjektyvi.
Man jos darbe truksta objektyvumo labai. Kad ir dabar paskutinis momentas -
uzsienio politikoj (Gruzijos atzvilgiu) jie dirba daug tylaus darbo. Ok, bet
kas tai yra? Dveim zodziais. Tyla. Nors ka ten stebetis ziuriu jau viskas
pas mus politikoj daroma tyliai, tyliai...