Tema: Ats.: Ar gali būti kultūros ministru?
Autorius: Blynas
Data: 2010-04-26 05:30:11
Mano supratimu keičia. Yra gero tono taisyklės, yra visuomenės moralės
normos. Jų privalo laikytis visi, ypač seimūnai, jau nekalbant apie
kandidatą į kultūros ministrus. Taip, idealiame pasaulyje, bet juk to galim
siekti. Tad toks Valinsko pasisakymas žmogaus, kurio titulas rašomas iš
didžiosios raidės, adresu yra mažų mažiausiai smerktinas.