Tema: Ats.: Ar gali buti kulturos ministru?
Autorius: Blynas
Data: 2010-04-27 14:56:00
Neįkirtau minties, ką norėjai pasakyt :) Na taip, yra diplomatiniai
standartai, veiksmai ir tą atliekantys žmonės. Mes (bent jau aš tai tikrai)
tiksliai nežinome nei standartų, nei veiksmų, nei esu žmogus, kuris galėtų
tai atlikti. Todėl palieku tai daryti kitiems nevaidindamas, kad žinau
geriau už juos, kaip tą politiką "daryti". O tokie valinskai, teigiantys,
kad užsienio politikos nėra, galėtų prabilti labai labai konkrečiais
pasiūlymais, ką reiktų keisti - tada galėtume pažiūrėti ir aptarti, kiek tai
sutampa su mūsų ir, dar svarbiau, profesionalų nuomone.