Tema: Re: Ar gali buti kulturos ministru?
Autorius: -o-o-
Data: 2010-04-27 14:45:27
ar reikia dar kokiu argumentu?

Praėjusią savaitę D. Grybauskaitė įspėjo nepritarsianti A. Valinsko
kandidatūrai į kultūros ministrus. Išgirdęs prezidentės nuomonę, šis
pareiškė laukiantis „ne kažkokios įskaudintos bobiškos nuomonės, o oficialių
valstybės vadovės argumentų“. Anot Seimo nario, „koalicija nėra kavos
servizas, kurį galėtų stumdyti kiekviena namų šeimininkė“.