Tema: Re: Ar gali būti kultūros ministru?
Autorius: Gintas
Data: 2010-04-26 22:20:15
jei pavadinai piderasu, o as toks nesu-vadinasi meluoji. O tai jau ner gerai, dauguma tai patvirtins. O jei tau melavimas neatrodo nieko blogo-cia jau tavo problema. Suklysti-irgi ner gerai. Visame kame. Ideja tokia-uz bazara reiktu atsakyt. Jeigu pasakei-tai buk pasiruoses pagristi, jei prireiks. Suklydai-pripazink. Taciau jei pasakei teisybe-bausti taves uz tai  neturetu. Tiesa gali buti skaudi, nemaloni, nepatogi, nelaiku issakyta, taciau jinai tiesa. Kitas reikalas, kad tamsta daznu atveju gali apsipresti- aplamai atvert burna ar ne. Kada tai padaryt.  Ir ka sakyt gali apsisprest. But melagiu ar sakyt tiesa.