Tema: Re: Ar gali buti kulturos ministru?
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-27 17:57:34
eee, atsragiai jursena ir gentvila palikite ramybeje, tie nors viesai protingai atrodo :)
Va Kirkilas sutinku, dar galima prirasyti eksperte visais klausimais vesaite, liaudies paveldas - (pamirasu pavarde, bet manau supratote), na ir naujieji "netyciukai-nezinukai" saxarukas su karaliumi ir kita gausybe expertu ir zinovu :)

T:)