Tema: Re: Ar gali buti kulturos ministru?
Autorius: -o-o-
Data: 2010-04-27 09:16:54
nea, as rinkau Masiulio xebra. Taciau sakyt, kad Valinskas doxlas politikas,
nu xebra veikap, man daznai toks ispudis susidaro, kad ten ji tramdo,
nusiveda keliese i rukykla ir "ausina", kad tik jis ko nors "negero"
nepasakytu, t.y. nepasakytu baisios tiesos :) Nu bet naturoj jis kitas
zmogus ir jei jo klausia - jis pasako, kaip bebutu gaila... Va Valdas tuo
adresu jau vakar irgi apsireiske ir paklaustas apie uzsienio politika -
neturejo ka pasakyt, nes zmogus nemato Lietuvoj uzsienio politikos :) Gaila,
bet as irgi nematau. O jus matot? O kas pas mus uz uzsienio politika atsako?
Cia kaip rodo ir komentarai tai ir paciai prezidenturos administracijai kol
kas neaisku :) Tai va Valinskas irgi pasake personaline nuomone, uzsiimk
prezidentyte savo reikalais, o ne reiks personaline nuomone. Kas bus, jei
politikoj visi prades kalbet personalinem, t.y. tai ka galvoja, nuomonem??
:))) Bus tik lojimas, keiksmazodziai ir sunauja.