Tema: Re: Ar gali būti kultūros ministru?
Autorius: Gintas
Data: 2010-04-26 18:11:28
ka cia dabar per bajeriai?  :)))) Jeigu tu pasakysi, kad mano boba smirdi ir yra bybiaciulpe, tai tu ir turesi  pagristi siuos savo teiginius. Jei nepagrisi-vadinasi apkalbejai? Niu, niu, niu........Kodel as tureciau irodinet, kad jinai to nedare ar kad nesmirdi ? Kita diena, jei apsauksi mane vagimi,pavogusi tavo dvirati, negi as turesiu irodinet, kad nevogiau? Dar kita -pasakysi, kad tavo boba isdulkinau. Ir vel as turesiu irodinet?   Sutinku, kad kartais lietuvoje reikia irodinet, kad nesi kupranugaris, taciau negi tu orentuojiesi butent i toki  atveji?