Tema: Re: Ar gali buti kulturos ministru?
Autorius: Tomas
Data: 2010-04-26 17:38:54
Pamenu, kaip AV ir jo visa kompanija spurdejo, kai etikos sargai uzhrauke ju koncertelius / pasirodymus. Tu tu irgi galvoji, kad seimas yra pritonas artistams, mokantis algyte uzh tai, kad jie yra kaipo tokie, ir teikiasi kartais ten pasirodyt...? Ar vis del to turetu dirbti, galvoti juos ishrinkusiuju labui...? Ir gal nepasakok kur man skambyt, kai pats jy tik ish teliko pazhisti.