Tema: Re: Ar gali buti kulturos ministru?
Autorius: -o-o-
Data: 2010-04-27 14:37:21
O jei ir seimui, vyriausybei ir netgi jos administracijai, jos nuomone
keista? Ir net jei zmonems pasirode keista? Zinai apie ka kalbu :) Kazkas
tada dirba tylu ir nematoma darba, taip iseina? Labai jau nemazai paskutiniu
metu va tokiu tyliu ir nematomu darbu - dviem zodziais as juos vadinu
problemu glaistymu ir atsiprasinejimais bei nesusipratimu pasalinimais. Bet
kiek tai tesis? Yra diplomatiniai standartai, niekur nuo ju nepabegsi.