Tema: Re: Ar gali buti kulturos ministru?
Autorius: -o-o-
Data: 2010-04-27 10:00:18
Afygenai, tai nu kuo tu ne Valinskas? :) Priraso priraso, o po to galvoja,
gal ir suklydau :) As gerbiu tavo nuomone, tai ir tu mano gerbk, ir jei tau
patinka Kubilius ok, as nieko pries, bet sakyt, kad jie su Valinsku
nelyginami, tai nu ka as zinau. Nelyginami gali buti Antanas su Kubilium, o
Valinskas gali, bent jau kaip partijos pirmininkai, jie vienodo statuso.