Tema: Ats.: Ar gali buti kulturos ministru?
Autorius: Blynas
Data: 2010-04-27 09:30:14
Aha, jau matau, kaip Valinską tildo. Lyg tai būtų įmanoma. Jis pasisakinėtų
ir dar daugiau, jei tik turėtų ką pasakyti. Tu su Valinsku nematot užsienio
politikos? A, na faktas, tada jos tikrai nėra. Kaip aš apie tai nepagalvojau
anksčiau.

Prezidentė negali reikšti asmeninės nuomonės apie kandidatus į ministrus?
Kuo tai netinka? O gal tai vadinama Prezidento pozicija ir į tai reikia
žiūrėti pagarbiai (Prezidentas renkamas asmeniškai, tad jis yra tautos
veidas ir daugumos atspindys, su kuo reikia skaitytis tiems, kas buvo
išrinki vienoj apylinkėj ar pagal partijos sąrašą)? Jei žaistų konkretūs
punktai CV, ne toks ministro skyrimo procesas būtų.

Tu kada nors politologijos mokinaisi? Ne atklausei kursą, o realiai
diskutavai ir mokinaisi?