Tema: Re: Ar gali buti kulturos ministru?
Autorius: -o-o-
Data: 2010-04-27 16:17:51
Nu keista, greit pamirsom?

http://www.diena.lt/dienrastis/lietuva/b-obama-buvo-priverstas-pakviesti-a-kubiliu-271451

cia idomiausia, raso, kad

Pasak L.Balsio, kvietimą susitikti su JAV prezidentu gavo ne D.Grybauskaitė
asmeniškai, "bet Lietuva". Todėl esą ir buvo nuspręsta, kad Lietuvai šiame
susitikime atstovaus premjeras

auksciau, gi raso, kad

Pats A.Kubilius ir užsienio reikalų ministras Audronius Ažubalis vakar
pripažino, kad Prezidentė D.Grybauskaitė buvo gavusi asmeninį kvietimą rytoj
Čekijos sostinėje susitikti su JAV prezidentu Baracku Obama. Tačiau ji
atsisakė vykti į susitikimą ir pareikalavo, kad Lietuvai atstovautų
premjeras.

Vašingtonas sutiko atsiųsti naują kvietimą, šįkart adresuotą A.Kubiliui.
"Pradžioje, kiek suprantu, buvo kviečiama Prezidentė :)))

Diplomatai, pliam diplomatai, tai kurie cia meluoja? Ir po to vis tyliai
dirba nematoma darba...