Tema: Ats.: Ar gali būti kultūros ministru?
Autorius: Blynas
Data: 2010-04-27 12:36:55
Na va ir išsiaiškinom. Man tos sąvokos skiriasi ne tik savo senoviškumu
(beje, jei gerai pamenu, žemaitiškai kojinė yra "pančiaka"). Manau, tas
skirtumas daugumai Lietuvos irgi yra kiek kitoks, nei kad matai tu. Pagal
savo supratimą, tu teisingai mintis dėstai, tad nematau prasmės toliau
gilintis. Va jei paklausinėsi aplinkinių, kuo jiems tie žodžiai skiriasi, o
tada padarysi išvadas, tada suprasi, ką norėjau pasakyt.

Kas liečia mane asmeniškai - mano akyse boba asocijuojasi su bjauria tiek
vizualiai, tiek dvasiškai moteriške. Ir mano supratimu, tai yra įžeidimas.
Jei ne oficialiai, tai Valinsko mintyse tikrai (žinoma, tai tik mano
nuomonė).