Tema: Re: Ar gali buti kulturos ministru?
Autorius: -o-o-
Data: 2010-04-27 13:20:16
Nu gal ne visai delto? :) Pvz mes turejom grupioke is Mazeikiu raj., tai
yptararai, net Tauragiskiai sunkiai ja suprasdavo, tai ka kalbet apie
dzukus, suvalkus ar aukstaicius? Palaipsniui palaipsniui, neskubedama ir po
truputi pereini prie "suprantamos" kalbos :) Nu Vagnorius neperejo, nors man
jis pakankamai dar aiskiai kalbedavo.