Tema: Re: Ar gali būti kultūros ministru?
Autorius: Gintas
Data: 2010-04-27 12:09:50
Matau skirtuma, taciau jis ne esminis, nes tik tiek , kiek skiriasi kojine ir punčiaka (zemaitiskai-kojine)  Tiek vienas , tiek kitas ivardina ant kojos pedos uzmaunama medziagini gamini.  Vienas zodis daugiau bendrinis, dazniau naudojamas, kitas senas, lietuviskas zodis, metu metus skambejes tarp lietuviskai kalbanciu lietuviu su lietuviskomis pavardemis. Ar atsakiau? O dabar griztam prie mano klausimu? Nebusi zydas? :)