Tema: Ats.: Ar gali buti kulturos ministru?
Autorius: Blynas
Data: 2010-04-27 14:11:12
"-o-o-" <x-o-o-x@gmail.com> parašė naujienų
news:hr6cvf$mre$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu bet ji pasake vis delto priezasti - skirtumas yra? Butu nesakius - ir
> tai jau geriau, o dabar ivardijos ir ta priezastis, mano nuomone,
> subjektyvi.

Kaip jau minėjau, ji neprivalo pasakyti tikros priežasties. Ir jei ta
priežastis subjektyvi - ją su tuo sveikinu. Nes jos sprendimas yra jos, o ne
Prezidentūros, seimo ar dar kažkieno. Ji tam ir yra prezidentė, kad turėtų
savo nuomonę ir ja vadovautųsi šalia objektyvių seimo ar kitų pateikiamų
argumentų. Jei seimui jos sprendimas ar nuomonė atrodo neįtikinantys, yra
procedūros, kaip veikti toliau.

> Man jos darbe truksta objektyvumo labai. Kad ir dabar paskutinis
> momentas - uzsienio politikoj (Gruzijos atzvilgiu) jie dirba daug tylaus
> darbo. Ok, bet kas tai yra? Dveim zodziais. Tyla. Nors ka ten stebetis
> ziuriu jau viskas pas mus politikoj daroma tyliai, tyliai...

Užsienio politika dviem žodžiais? Na, žmogau. Tu gi sakei mokeisi
politologijos, o ir galvą lyg turi. Kaip tu sau tai įsivaizduoji?  Nes kol
kas man tai primena Kindziulio pasisakymus :)

Nors, gal ir galima... Štai jei Valinskas būtų užsienio reikalų ministras,
Lietuvos užsienio politika kai kurių šalių adresu galėtų būti pvz. "Eikit
nx".