Tema: Re: Apie „teisingus“ Lietuvos teismus
Autorius: Faktas
Data: 2010-01-23 13:44:34
"KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:hjem2l$63v$1@trimpas.omnitel.net...

> Deja, bet pasiūlymas beveik tolygus reikalavimui, kad įrengčiau
> aikšteles vietoj vejos, nes „nėra kur parkuoti“. Tas praėjimas yra už

na man asmeniškai visdėlo to yra skirtumas tarp situacijų
"įrenk aikštelę, nes trūksta vietos parkuot" ir
"atvedus šaligatvį tiesiai į parkavimo vietas, reiktų bent jau linijom sužymėti, jog ten praėjimas,
o ne parkavimo vietos"
Geriausia, kai šaligatviai pratęsiami iki pravažiavimo, o ne sustoja ties parkavimo vietom.
tokiu atveju konfliktas neišvengiamas.
va kai tu rodei nuotraukas, kur su mašina užstoja šaligatvį ties pravažiavimu (kur nėra jokių parkavimo vietų),
tai ten viskas aišku, o čia kaip ir sakiau - net ir ant projektuotojų galima sėkmingai bačką rident, jog sukūrė konfliktinę situaciją.