Tema: Re: Apie „teisingus“ Lietuvos teismus
Autorius: T:\)
Data: 2010-01-22 16:40:38
nu nepyk, bet tikrai kuo toliau tuo labiau nesuprantu as taves. Tau ka nepakanka automobiliu ant zoles priparkuotu. Stovi automobilis aiskiausiai automobiliu stovejimo aiksteleje prie namo, nei ant zoles uzvaziaves nei sonais suglaustas su gretimu automobiliu. Kaip pagal tave turejo buti jis priparkuotas. Kiek ziuriu is nuotraukos, tai gaunais, kad toje aiskteleje galetu tilpti tik 1 auto, vietoje 2 kaip dabar sustatyta. Sutinku, kad praeiti sunku ir kad su vezimu sunku pravaziuoti. Bet ziurek blaiviai, ka daryti, aikstele maza, tvarkingai sutvarkyta, zmones bent jau stengiasi tvarkingai gyventi. Geriau jau varytum fotkinti kas ant zoles stato ir isknisa pievas. Pvz. galiu dar pasiulyti pasidometi siuksliu statymo konteineriais ar jei kartais nestovi ant zalios vejos, ar siuksleveze nevazineja per pieva. O juk turetu buti irengtos siuksliu surinkimo aiskteles. Naudos ir grozio butu daugiau.
Arba jei jau uz invalidus ir uz siemas su vaikaiskovoji, tai kodel nenukreipi savo energijos, besirupindamas, kad i viesas istaigas, organizacijas butu galima lengvai patekti zmogui su negalia, naudotis veisuoju transportu ir t.t. Kas is to, kad su vezimeliu galesi nuvaziuoti netrukdomas to clio, jei toliau niekur ir nenuvaziuosi? :)

T:)