Tema: Re: Apie „teisingus“ Lietuvos teismus (VAAT)
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-19 19:17:22
Dianiušai, ne apie tai šnekam. Hamburgo centre priparkuotas mento automobilis - toks pats blogis, kaip ir Vilniaus centre priparkuotas mento automobilis.
Hamburge JEIGU vietinė nuovada nuspręstu nebausti savo mento - aš nežinau, kaip toliau galėtų vystytis reikalai. Nežinau tos teisinės sistemos (kas gali skųsti pareigūnų nutarimus).
Lietuvoje gi - labai konkrečiai - jei tu nesi pripažintas nukentėjusiu (o tokiu atveju tu, kaip "pašalinis", manau niekada ir nebūsi pripažintas nukentėjusiuoju), tai tu neturi teisės skųsti [tavo manymu] neteisingų policijos nutarimų.

Hamburge gal policijos savimonė KITOKIA, ir jie nubaustų saviškį net nemirkteldami. Bet mes turim Vilnių, ir lietuviškus mentus. Policininkai - nubaustų, ir būtų visiems ramu. Mentai gi - savus išsukinėja. O tokiu atveju nėra pas mus net mechanizmo, kaip tokius mentus pričiupti. Tskant, šioje vietoje jie yra paskutinė instancija. Ne Apygardos teismas, ne LVAT, ne LAT ar KT, o konkrečiai tik tie žemos pakopos mentai.

Yra galimybė skųsti pareigūno veiksmus/neveikimą tiesioginiam jo viršininkui, bet tai liečia daugiau procesinius "veiksmus" - t.y., neatsakė tau, ar nenagrinėjo, ar pan. O konkrečiu atveju - viską taisyklingai ir laiku "išnagrinėjo", ir nenustatė pažeidimo sudėties. Ir pūsk tu jam kur nori - tavo atžvilgiu (kaip paprasto praeivio) jis tau yra paskutinė instancija.

J.