Tema: Re: Apie „teisingus“ Lietuvos teismus (LVAT)
Autorius: KEdas
Data: 2010-01-19 15:55:32
T:) rašė:
> ble, faktai nepardek. Net man aisku, kad jis nepraso ginti jokio vieso intereso. Kur tu ji matai, cia tik skambios frazes kurias megstame kartoti, bet skunde askiai parasyta "pripazinti nukentejusiu", vieso intereso nei zodzio. Jei tu kur matai kitaip parasyta prasau parodyk. Kai jis prasys apginti viesa interesa tai tada gal ir teismas stos jo ginti.
> Del urediju, tai tu ir kreipsies i prokuratura, kad uredija nevykdo pavestu uzduociu.
> [...]

Štai skundas:

SKUNDAS
Dėl Vilniaus apygardos administracinio teismo nutarimo byloje
Nr. II-1797-580/09 pakeitimo
2009-11-27
Vilnius

Vilniaus apygardos administracinis teismas atsisakė priimti mano skundą
motyvuodamas tuo, kad aš nesu labiau „nukentėjęs nei bet kuris kitas
Vilniaus miesto gyventojas“. Šiuo teiginiu teismas lyg ir pripažino, kad
aš, kaip ir bet kuris kitas miesto gyventojas, esu nukentėjęs, o
nuotraukose yra užfiksuotas pažeidimas. Mano skundžiamas 5PK nutarimas
nepradėti teisenos mane žeidžia morališkai (sukelia dvasinius
išgyvenimus, emocinę depresiją), nes griauna tikėjimą, kad valstybės
institucijos gina viešąjį interesą, o ne pažeidėjus.
Panašius jausmus sukelia ir nuotraukose užfiksuotas krepšinio aikštelėje
stovintis automobilis. Jo nebaudžiamas  stovėjimas tam neskirtoje
vietoje aiškiai parodo, kad už įstatymų nesilaikymą, visuomeninio turto
niokojimą Lietuvos Respublikoje nebebaudžiama. Negi nuo šiol galima
nebaudžiamiems važinėti visose bendrojo naudojimo teritorijose
(parkuose, pliažuose)?

Remdamasis tuo, kas išdėstyta, prašau:
pripažinti mane nukentėjusiuoju bei nagrinėti mano skundą dėl 5PK nutarimo.