Tema: Re: Apie „teisingus“ Lietuvos teismus
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-19 16:47:51
Beje, čia KEdas idėją davė dėl KET pakeitimo, tai vat ką randu "projekte" (kuris vėliau priimtas, 2009.09.30 berods?):
--------
1.10.    Išdėstyti 155.8 punktą taip:
„155.8. važiuojamųjų dalių sankirtoje sankryžoje ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jos, išskyrus atvejus, kai ten stovėti leidžia stovėjimo vietą nurodantys kelio ženklai tą pusę, kuri yra priešais šoninį kelią trišalėse sankryžose su ištisine ženklinimo linija arba skiriamąja juosta;“.