Tema: Re: Apie "teisingus" Lietuvos teismus
Autorius: KEdas
Data: 2010-01-19 16:01:42
T:) rašė:
> Na as ten juokais pasiuliau :) Siaip palaikyciau Keda, jei jis
> atsizvelgtu i patarimus. Juk kiek pamenu, jam buvo patarinejama ir
> gana konstruktyviai.

Primink, prašau, tuos konstruktyvius patarimus.

> Bet va kai nepaklausai, tai ir gaunasi. Jei jis
> visa ta energija nukreiptu truputi konstruktyvesnei veiklai, butu
> daug daugiau naudos, o ir pasekeju rastu daugiau.

Ir kas gi ta konstruktyvesnė veikla? Į mano konkrečius pasiūlymus kaip
pertvarkyti dviračių takus gavau eilinę lpept ir savivaldybės
*komunalinio* skyriaus vedėjo otpiskę. Dėl dirbtinio bankroto – bankroto
departamento ir prokuratūros otpiskę. Prokuratūroje laiškai su el.
parašu vis dar nepraeina.
Nei vienu atveju su manimi susisiekta nebuvo, viskas vyksta tik raštu,
institucijoms papildomų klausimų niekada nekyla. Kur dar kreiptis, kad
gauti eilinę otpiskę?