Tema: Re: Apie „teisingus“ Lietuvos teismus (VAAT)
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-21 09:45:22
Viskas teisingai, šiukšlinti yra draudžiama, ir už tokį elgesį yra baudžiama.
Mes nesusišnekam. Aš netvirtinu, kad automobilį LEIDŽIAMA statyti ant pievelės. Aš tik sakau, kad vien tik viešo intereso pamynimas savaime nelaikomas bet kurio vieno iš tos visuomenės nario atžvilgiu padarytos kokios nors žalos (ką teismai sėkmingai ir aiškina).

Darau viražą nuo šiukšlių link girtų vairuotojų. Vairuoti labai girtam draudžiama? Taip. Už tai baudžiama? Taip. Tačiau ar kokio nors V.Petriuko vairavimas kur nors Vilniu girtame stovyje sukelia konkrečiai man, sėdinčiam kur nors Palangos "kurorto restorane", tiesioginę žalą? (Fizinė, materialinė, nematerialinė?)

O tu man linką duodi apie tai, kaip įstatymas TAIKOMAS. Na nereikia, aš ir pats puikiai žinau, ir Vilniuje gi chebra po 300 susimokėjo už nuorūkas. Ir linkų apie tai, kaip buvo nubausti neblaivūs vairuotojai - nereikia. Aš tikiu, kad įstatymas beveik visada veikia.

KEdo atvejis (alkoholikų retrospektyvoje) skambėtų taip:
Mentas A vairavo girtas. KEdas pamatė, ir pranešė policijai. Policija atvažiavo, pamatavo, susėmė. Bet vėliau, kai KEdas nematė, policijoje dirbantis A draugelis mentas B - paleido A be jokios baudos.
Kaip apskųsti tokį išteisinantį sprendimą, jei tikrą tiesą "žino" tik A, B ir KEdas? Teismas KEdo skundo nenagrinės, nes KEdas tiesiogiai nepatyrė žalos dėl "galimo" mento A neblaivumo. O nei A nei B savaime suprantama į teismą nesikreips, nes nei A neturi kuo skųstis, nei B neturi kuo skųstis.
KEdas galėtų, bet vien tik "viešo intereso" nepakanka, kad jis būtų laikomas nukentėjusiuoju dėl galimai A atliktų veiksmų (vairavimo neblaiviam).

J.