Tema: Re: Apie „teisingus“ Lietuvos teismus
Autorius: KEdas
Data: 2010-01-19 14:22:37
On 2010.01.19 12:54, T:) wrote:
> Dabar gi del antros dalies kur tu apie sankryzas. Pasiskaityk keliu
> eismo taiykles pries jas interpretuodamas.

Pasiskaityk mano skunde cituotą KET punktą, nebūk toks pat bukas kaip
tas mentas:

155. Sustoti ir stovėti draudžiama:
155.8. važiuojamųjų dalių *sankirtoje* ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo
jos, išskyrus tą pusę, kuri yra priešais šoninį kelią trišalėse
sankryžose su ištisine ženklinimo linija arba skiriamąja juosta;

Tai kas gi tada yra sankirta? Ogi štai kas (anot KET): „Važiuojamųjų
kelio dalių sankirta (toliau – važiuojamųjų dalių sankirta) – plotas,
kurį riboja linijos, įsivaizduojamos pratęsus išorinius susikertančių
važiuojamųjų kelio dalių kraštus.“