Tema: Re: Apie „teisingus“ Lietuvos teismus
Autorius: T:\)
Data: 2010-01-19 12:51:36
garai, kad rodai iniciatyva, bet tau jau berods bande paaiskinti kur darai klaidas duodamas skundus teismui.

Dabar gi del antros dalies kur tu apie sankryzas. Pasiskaityk keliu eismo taiykles pries jas interpretuodamas. Stai tau sankryzos apibrezimas ir atkreipk demesi kas nelaikoma sankryza :
Sankryža – kelių kirtimosi, jungimosi arba atsišakojimo viename lygyje vieta, įskaitant atvirus plotus, kuriuos sudaro minėti kelių susikirtimai, susijungimai arba atsišakojimai. Sankryžomis nelaikomos vietos, kur išvažiuojama iš kelio į esančias šalia jo teritorijas arba įvažiuojama į kelią iš esančių šalia jo teritorijų. Sankryža yra reguliuojama, jeigu eismą joje reguliuoja šviesoforai arba reguliuotojas. Skirtingo lygio sankryžos yra tos, kuriose keliai jungiasi ne viename aukštyje ir yra nuovažos, leidžiančios eismui judėti nuo vieno kelio prie kito.

T:)