Tema: Re: Apie „teisingus“ Lietuvos teismus
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-19 17:06:43
Nesipūsk, nesipūsk.
Dėl atskirų skundų - taip, tikrai nepastebėjom. Bet tokia jau tavo maniera - viską suplakti į vieną krūvą.
Dėl konstruktyvių patarimų (čia atsakymas ir pačiam T:) ) - tai konkrečiai mano patarimas pats konstruktyviausias buvo "prašyk advokato pagalbos surašyti skundą". O prašymas pripažinti nukentėjusiuoju davė tau galimybę pamatyti kiek išsamesnį bylos "išnagrinėjimą" LVAT, o ne eilinius atsifutbolinimus.

Žodžiu, pramušti nepalankių mentų sprendimų pernagrinėjimą teismuose neįmanoma, kol nėra įteisintas koks nors "nepriklausomo pareiškėjo, ginančio viešą interesą" procesinis statusas ATP bylų teisenoje. Teks tau dabar sumąstyti, ko toliau imtis. O mes konstruktyviai pakritikuosim. Žiūrėk, ir pramuši kokį nors gerą metodą, kaip reikia teisingai kovoti su tokiom įstaigom. O mes visi laurus skabysim ir ačiū tau sakysim. :)