Tema: Re: Apie "teisingus" Lietuvos teismus
Autorius: Laimis
Data: 2010-01-19 15:28:23
T:) rašė:
> Na as ten juokais pasiuliau :) Siaip palaikyciau Keda, jei jis
> atsizvelgtu i patarimus. Juk kiek pamenu, jam buvo patarinejama ir
> gana konstruktyviai. Bet va kai nepaklausai, tai ir gaunasi. Jei jis
> visa ta energija nukreiptu truputi konstruktyvesnei veiklai, butu
> daug daugiau naudos, o ir pasekeju rastu daugiau.

Jojo, sėdi tu ant aukšto ir „matai“, nurodinėji ką jis galėtų daryti:
senelius prižiūrėti, medelius sodinti, na ir šiaip konstruktyviau veikti...
Ar dar nedašunta, kad jei pats to (NIEKO) nedarai, tai neturi net jokios
suknistos dingsties kritikuoti (na, PEIKTI) tai, ką daro kitas.
Ir ne tau spręsti, styguoti ką kiekvienas galėtų veikti, kad būtų
konstruktyviau. Aš, pavyzdžiui, manau, kad konstruktyviau būtų, jei pats
patylėtum...