Tema: Re: Apie „teisingus“ Lietuvos teismus (LVAT)
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-01-19 18:09:53
Dar - dėl žalos.
Biškį žemiau bandžiau pasamprotauti raštu, kokia ta "neturtinė žala", kurią patyrus galėtum būti pripažintas nukentėjusiuoju. Traigi - dvasinės kančios, išgyvenimai, skausmas, nerimas, ir pan.
Negalėjimas žaisti krepšinio pats savaime nebūtų laikytinas neturtinės žalos potyriui. Reiktų įrodinėti savo teisėtus lūkesčius žaisti ten tą savo krepšinį (t.y., kasdien 14 val ten visi vaikai jau 5 metus žaidžia krepšinį), ir kad automobilis jiems ėmė trukdyti, ir vaikai patiria diskomfortą, ir pan.