Tema: Re: Apie „teisingus“ Lietuvos teismus
Autorius: T:\)
Data: 2010-01-19 17:26:48
"Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:hj4hq3$faj$1@trimpas.omnitel.net...
> Žodžiu, pramušti nepalankių mentų sprendimų pernagrinėjimą teismuose neįmanoma, kol nėra įteisintas koks nors "nepriklausomo pareiškėjo, ginančio viešą interesą" procesinis statusas ATP bylų teisenoje. Teks tau dabar sumąstyti, ko toliau imtis. O mes konstruktyviai pakritikuosim. Žiūrėk, ir pramuši kokį nors gerą metodą, kaip reikia teisingai kovoti su tokiom įstaigom. O mes visi laurus skabysim ir ačiū tau sakysim. :)

Na jei jau Kedo iniciatyva buvo pakoreguotas KET'as, tai yra vilties, kad kas nors pasikeis ir teisineje sistemoje. Zinai, kas mane labiausiai biesina, tai ne tai kad Kedas iesko teisybes, ar kad valdzios institucijos dirba sausai pagal raide ir labai formaliai. Mane biesina, kad visoje toje sistemoje nera aisku kam galetum pateikti pasiulymus ir kad tu pasiulymu svarstymas / primimas daznai uztrunka nevienus metus, jei is viso nenuseda kieno stalciuje. Suprantu teiseje labai nepaskubesi, bet yra sriciu kur tereikia tik siek tiek iniciatyvos. Ir ji turetu buti is sistemoje dirbanciu, bet deje jie nesuinteresuoti. Valdininkui geriau siltai sedeti ir paraidziu vykdyti instrukcija gauta pries 5 metus, nei pateikti sefui pasiulyma del instrukcijos pataisymo :)

T:)