Tema: Re: Apie „teisingus“ Lietuvos teismus
Autorius: KEdas
Data: 2010-01-22 17:25:29
On 2010.01.22 16:43, T:) wrote:
> nu nepyk, bet tikrai kuo toliau tuo labiau nesuprantu as taves. Tau
> ka nepakanka automobiliu ant zoles priparkuotu. Stovi automobilis
> aiskiausiai automobiliu stovejimo aiksteleje prie namo, nei ant zoles
> uzvaziaves nei sonais suglaustas su gretimu automobiliu.

Aš ne apie vietų trūkumą rašau (tai ne mano problema), o apie
„argumentuotą“ teismo atsakymą, kad 155.10 punktas nepažeistas, t.y.
taip pastatytas automobilis pėstiesiems netrukdo.
Primenu punktą. 155. Sustoti ir stovėti draudžiama:
155.10. ten, kur sustojusi transporto priemonė užstotų kitiems
vairuotojams šviesoforo signalus ar kelio ženklus arba kliudytų kitų
transporto priemonių ar *pėsčiųjų eismui*;

Sutik, kad vieno chamo taip pastatytas automobilis per dieną sutrukdo
praeiti bent 100-ui žmonių, ir tai nėra gerai.