Tema: Re: Apie "teisingus" Lietuvos teismus
Autorius: T:\)
Data: 2010-01-19 15:39:23
Visu pirma as nieko nenurodineju, as tik isreiskiu savo nuomone.
Visu antra, as palaikau Kedo iniciatyva, bet kiek pamenu jau anksciau jam buvo prognozuojama jo skundo baigtis ir buvo pakankmai isdestyta argumentu kodel tai bus. Taip pat buvo pataikta ir siulymo ka reiktu daryti kitaip. Todel as nesuprantu Kedo piktinimosi sistemos darbu, kai jam buvo paaiskinta kaip sistema veikia ir kaip reikia formuoti uzduoti sistemai.

Pritariu, kad konstruktyviau nuveikciau daugiau jei daugiau nreasyciau cia siuo klausimu, tad kolkas ir susilaikysiu nuo tolesniu komentrau. Jau issakiau savo nuomone, o siaip sekmes visiems ieskant teisybes, bet nevirskite Don Kichotais ar Sancio Pancio kovojanciais su vejo malunais (tiesiogine prasme).

T:)