Tema: Re: Zemes paskirties keitimas - kam tai reikalinga?
Autorius: RaR
Data: 2009-06-11 10:38:19

> čia būtų paprasta ir aišku, jei pilna tos valstybinės žemės būtų, bet kai ištysi laukai vien sklypai, tai tokia idėja utopinė, o ne paprasta ir aiški.

Tai ką ten valdžiai planuoti tuose ištisiniuose privačiuose plotuose. Man atrodo, kai reiks, tai patys savininkai paprašys be jokios prievartos.

> tvarka turėtų būti paprasta: nusiuntei laišką su dokais, prašau pakeisti pagal bendrąjį planą ir viskas.

O tai kam iš viso tas tas prašymas reikalingas? Jei bandrajame plane numatei, kad jos tokia paskirtis, tai ir pakeitei (jei jau iš viso ta paskirtis reikalinga).

> kad būtų galima prižiūrėti ar statomas namas išlaikant atstumus nuo gatvės nuo gręžinio, nuo kanalizacijos, paliekama vietos tinklam ir t.t.

Nu gal, nežinau. Čia techninės detalės, gal išsispręstu jos ir kitais būdais.

> jei gatvė jau suprojektuota, tai aišku tada matai.
> o jei tik numatyta?

Tai aš ir sakau, kad valdžia neturėtų nieko vienašališkai planuoti ne savo teritorijoje. Jei turi toje teritorijoje kokių interesų - prieš planuodama ir projektuodama tariasi su savininku.

> o aš įsitikinęs 100proc.
> norėtum išvažiuoti iš vilniaus, reiktų dar 20 km vilktis siaurais gruntiniais privažiavimais tarp sklypų bet kaip sudėliotų :)

Man atrodo, tie privažiavimai labiausiai reikalingi būtent savininkams. Aš gal rasiu kelią apvažiuoti tą teritoriją, o jei ko reiks savininkui, dėl blogo privažiavimo pasiūlysiu pačiam atsivežti.