Tema: Re: Zemes paskirties keitimas - kam tai reikalinga?
Autorius: RaR
Data: 2009-06-09 15:03:53
Tai as sakau, kad iskart uz buferines zonos gali buti kaip zemes ukio paskirties, taip ir gyvenamoji zeme. Aisku, dideliu terseju vieta ir leidimai jiems statyti paprastai isduodami  ivertinant daugiau aplinkybiu.
Kuo toliau, tuop labiau atrodo kvailas tas zemes skirstymas pagal paskirti. Na, jei suplanuoji miesto pletra kokiam simtmeciui ar tukstantmeciui - apibrezi ta teritorija, ir paskelbi zmonems - pirkite cia zeme kurkites, cia bus ribojamos fermu ir dar kazko statybos, palaipsniui bus nutiestos komunikacijos ir t.t. Kiti gali statytis uz miesto teritorijos ir zinoti, kad tu garantiju neturi. Bet kai zmogus isigyja sklypa ir po to turi pramusineti zemes paskirties pakeitima - tai man cia jokiu protingu planavimu net nekvepia, o tik biurokratija ir korupcija.