Tema: Re: Zemes paskirties keitimas - kam tai reikalinga?
Autorius: RaR
Data: 2009-06-08 12:53:00
Specialiai nesidomejau, bet man atrodo, kad senuose miestuose taip ir buvo - gyvenamieji namai - gamyklele - gyvenamieji namai - kepyklele, viskas persimaise. Del daugiabuciu ir vienbuciu, tai, man atrodo, didziaja dali issprestu rinka. Miesto centre zeme brangi ir neapsimoka vienbuciu statyti, todel naturaliai ten stovetu  daugumoje daugiabuciai. Atskiri gamyklu rajonai nezinia ar sprendzia kazkokias problemas, ar ju daugiau sudaro. Galbut, gamybines imones naturaliai kurtusi salia darbo jegos sankaupu ir nebutu tokiu dideliu vienkrypciu srautu piko valandomis. Mas tai tie nebardakai - miegamieji rajonai a la Fabijoniskes ir gamykliniai rajonai a la Paneriai, o dabar dar izoliuoti nuo bet kokios infrastrukturos vienbuciu namu rajonai ar sodai taip savotiskai atrodo.