Tema: Re: Zemes paskirties keitimas - kam tai reikalinga?
Autorius: Faktas
Data: 2009-06-11 08:24:14

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:h0ocrf$v6i$1@trimpas.omnitel.net...

> Na tai o kaip dabar yra? Man atrodo, dar negalima taip paimti ir nacionalizuoti privačios žemės. Ir dabar turi tartis su savininku. Tai kam reikalingi tie planai, jei dar nieko nesusitarta?

todėl, kad toje vietoje kur numatyta gatvė, jam neleidžiama statyti. Lieka tartis dėl sklypo, o ne dėl naujo architektūros šedevro.

> Ir kodėl savininkas turi prašyti persvarstyti jo žemei sudarytus planus, kurie neturi jam jokios teisinės galios?

Jis prašo pakeisti jo žemės paskirti į tokią kokia numatyta bendrąjame plane.
taip yra.
O va jei bendrojo plano nepadaryta, tada jau ir prasideda nesąmonės.

> [...]
> Taigi, yra neatitikimas - pirmi du teiginiai turėtų būti "taip yra" (santvarka, grindžiama privačia nuosavybe), arba "taip nėra" (totalitarinė santvarka, kurioje tikros privačios nuosavybės nėra). Trečias teiginys bet kurioje sistemoje turėtų būti beprasmis.

> Tai jei savivaldybei reikia tų komunikacijų, tada tariamasi su savininku savivldybės iniciatyva ir jau tikrai už tuos detalius planus neturėtų mokėti savininkas.

jei daro savo detalų, tai ir turi mokėti, o jei savivaldybės užsakymu daromas detalus, tai jis ir nemoka.

> Jei savininkas pasistatė ar statosi namą ir jis nori tų komunikacijų, tai jis rodo iniciatyvą ir finansuoja

tai ir esmė, kad jis pasistatytų ne ant gatvės.
.
> Bet ir čia dar klausimas į ką jis turėtų kreiptis. Kiek suprantu, elektros, dujų skirstymo tinklai, vandens tiekimo įmonės yra atskiri vienetai, ne savivaldybės padaliniai, kai kurie - privataus kapitalo. Todėl, tikriausiai, į juos reikėtų kreiptis, kaip ir daroma. Tiekėjai suinteresuoti turėti kuo daugiau vartotojų, vartotojaui reikalingos paslaugos. Todėl jie kaip nors išsprendžia problemą. Dėl privažiavimo kelių irgi kažkas panašaus. Aš manau, kad dažnai savininkui naudinga turėti kelius nuo savo žemės keliomis kryptimis, ypač jei jam už tai nereikėtų mokėti.

o aš tau sakau kas savininkam "naudinga": kad toliau jo sklypo keliai neitų.